![]() |
#13 |
Пользователь
Житель форума
Регистрация: 01.02.2011
Адрес: Москва-Солнечногорск
Марка: GCh WJ, 4l, 242, 2", open diff, зову его Жоржик
Возраст: 39
Сообщений: 4,303
|
![]()
Во-первых, если на то пошло, в наречиях на -ых, -ьих с приставкой во-/в-, образованных от порядковых числительных (во-первых) дефис ставится.
Во-вторых, там буква Ш, а не Щ. И пишется через ё. В-третьих, вопрос с заменой coilrail на просто coil с высоковольтными проводами посещали не одного меня и по разным причинам. Как то: Why I wanted to get rid of the coil rail : 1) Its a real pain in the ass to remove that damn rail from under the cruise control cable, throttle cable, TV cable, heater hoses and AC compressor. 2) As I have an earlier head, it doesn't have the bosses to mount the coil rail to as the 0331 head had. I previously had some stainless steel straps securing the rail to the head. 3) It makes diagnosing a cylinder misfire difficult. You can't simply unplug a single plug and see what happens to the engine RPM/Sound. 4) Anything that involved removing a single plug is a PIA because of #1. 5) If I wanted to pull the valve cover I had to remove the coil rail due to #2 6) Perhaps a more powerful coil. 7) God I hate that thing
__________________
->Ответ на ващпе все вопросы!<- ->Всë о строкерах<- ![]() MIG/MAG - 31 lvl, MMA - 27 lvl, TIG - 23 lvl ![]() Осваиваю мотор-тестер ![]() |
![]() |
![]() ![]() |