Показать сообщение отдельно
Старый 11.07.2010, 09:53   #6
smk
Пользователь
Новичок
 
Аватар для smk
 
Регистрация: 20.04.2010
Адрес: Екатеринбург
Марка: XJ '89 Limited, был. ZJ '98 Limited, щас.
Возраст: 43
Сообщений: 78
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Ёсик Посмотреть сообщение
Меня смущает твоё высказывание что искра бледнеет. А так хлопки - это давление в системе. Не 2.3 а 3.5 ! должно быть.
меня тоже смущает. пойду сейчас проверю установку трамблера -- возможно, неоригинальный бегунок имеет лезвие меньше чем старый оригинальный, и на каком-то опережении искра в горшок не попадает.

3.5 быть не должно. это не гранд, это кирпич. и реникс.

---
1. Connect a 0-414 kPa (0-60 psi) fuel pressure gauge to test port pressure fitting on fuel rail (Fig. 7).
2. Remove vacuum line from pressure regulator.
3. Start the vehicle.
4. Note gauge reading. With vacuum line disconnected, fuel pressure should be approximately 269 kPa (39 psi).
5. Connect vacuum line to pressure regulator. Note gauge reading. Fuel pressure should be approximately 214 kPa (31 psi).
6. If fuel pressure is not approximately 55-69 kPa (8-10 psi) higher with vacuum line removed from regulator, inspect pressure regulator vacuum line for leaks, kinks or blockage. CAUTION: Fuel pressure will rise to as much as 655 kPa (95 psi) when the fuel return tine is pinched shut, shut engine down immediately after pinching oft fuel return line.
7. If fuel pressure is low, momentarily pinch shut the hose section of the fuel return line. If fuel pressure remains low, inspect the fuel supply line, fuel filter, and fuel rail inlet for blockage. If fuel pressure rises replace fuel pressure regulator.
8. If fuel pressure is above specifications, inspect the fuel return line for kinks and blockage.
---

39psi = 39*0.068 ~ 2.65
31psi = 31*0.068 ~ 2.11

топливная в норме.
smk вне форума
  
  Ответить с цитированием Перейти в начало страницы