Я про электронный конечно же.
Просто отъездив на аврийке 3 недели не заметил особой разницы между 3-й на "D" и 1-й на "1"
NO KICKDOWN OR NORMAL НЕТ КИКДАУНА ИЛИ НОРМАЛЬНОГО
DOWNSHIFT ПЕРЕКЛЮЧЕНИЯ СКОРОСТЕЙ ВНИЗ
1. Throttle Linkage Misadjusted. Нет связи с дроссельной заслонокй
- Adjust linkage.
2. Accelerator Pedal Travel Restricted. Педалька газа застряла в коврике )))
- Verify floor mat is not under pedal,
repair worn accelerator cable or bent
brackets.
3. Valve Body Hydraulic Pressures Too Давление в гидромозге слишком большое
High or Too Low Due to Valve Body или маленькое
Malfunction or Incorrect Hydraulic
Control Pressure Adjustments.
- Perform hydraulic pressure tests to
determine cause and repair as required.
Correct valve body pressure adjustments
as required.
4. Governor Circuit Electrical Fault. Цепь говернера повреждена
- Test with DRB and repair as required.
5. Valve Body Malfunction. Гидромозг накрылся
- Perform hydraulic pressure tests to Сделать гидротест, отрегулировать
determine cause and repair as required.
Correct valve body pressure adjustments
as required.
6. TPS Malfunction. Датчик TPS нагнулся
- Replace sensor, check with DRB scan
tool.
7. PCM Malfunction. Электронный мозг нагнулся
- Check with DRB II and replace if
required.
8. Valve Body Malfunction. Гидромозг нагнулся
- Repair sticking 1-2, 2-3 shift valves, Восстановить клапаны 1-2, 2-3
governor plugs, 3-4 solenoi говернер и соленоид 3-4
Последний раз редактировалось Горыныч; 19.11.2013 в 15:55.
|